Türkiye'nin Paylaşım Platformu

Film, Müzik, Bilgisayar, Yazılım, Spor, Haber, Oyun
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 Kurtlar Vadisi Diyaloglar

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
NesTeaM
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 395
Yaş : 22
Location : Administrators
Kayıt tarihi : 09/11/07

MesajKonu: Kurtlar Vadisi Diyaloglar   Perş. Kas. 15, 2007 11:37 am

Polat Abdulhey'i yanına alıyor ve kıyafet alıyorlar. o sırada Erhan da kıyafet alıyor ve lafını söylüyor: MÜKEMMEL OLDU. ABDULHEY SENDE NERDEYSE MÜKEMMEL OLDUN.

erhan.polat abi sana bişey söleyebilirmiyim..
polat:hayırdır erhan?
erhan:hayır dersen hayırdır polat abi
polat:hayır erhan

Tuncay: Böyle apar topar nereye gittiler bu delikanlılar. Ben onlar için merak ettim.
Seyfo: Yıkmışlardır yine birilerini. Gömüyorlardır.
Tuncay: Bu saatte?
Abidin: Ecelin saati mi olur abi.
Tuncay: Bende mi bi çay içseydim. İnsanın uykusu kaçıyor. Havada kurşun gibi ağır. İnsan nefes alamıyor.
Seyfo: Senin sonra noldu bacağın. İyileşti mi?
Tuncay: Seyfi kardeş. Öyle usturuplu sıkmışsınız ki ancak bu kadar olur. İyileşti çok şükür. Ancak böyle havalarda biraz sızlıyor.
Seyfo: Sızlar kafir. Kurşun yolu, metal yolu.
Abidin: Ecelin Ben asıl bu sırat yolunu merak ediyorum. Biz ordan nasıl geçicez.
Tuncay: Kıldan ince, kılıçtan keskinmiş diyorlar.
Seyfo: Mütaiti mi söyledi kardeşim. Tövbe tövbe.
Tuncay: Ninelerimiz öyle anlattı Seyfi kardeş.
Abidin: Biz ona nine demiyoruz. Koca karı diyoruz abi.
Tuncay: Ya gecenin bu saatinde çapsız çapsız konuşmayalım kardeşim.

Memati: Usta nasıl yetişiyorsun herşeye
Polat: Neye Memati?
Memati: Vallah operasyon, iş, güç para pul
Polat: Kadınlar kızlar.
Memati: Yok estağfirullah.
Polat: Ben senin ciğerini bilirim Memati. Açık konuş gerekirse taktik vereyim.
Memati: Ne taktik isticem. Tak-Tuk. Ben böyle iyiyim usta.
Polat: Memati, Hüsrev Ağa’nın güzel bi kızı varmış.
Memati: Ne o usta. Bacanak mı olucaz?
Polat: Yok gülüm. Benim Ziya bey’e damat olucağım yok. Bari seninle işi sağlama alalım.
Memati: Usta beni ölmeden mezara koymak için mi kurtardın.
Polat: Ölüm, ölüm dediğin nedir ki gülüm.

TUNCAY-Bana Mutluluğun resmini çizebilirmisin Abidin?
ABidin-Ben sanat okulu mezunuyum abi TEKNİK resim çizerim...

Hâkim: Avukat elif eylül duruşmaya bekleniyor
Polat ve çakır elifi görünce şaşırmışlardır.
Hâkim: Nedir olay Süleyman çakır
Çakır: Olay molay olduğu yok hâkimim olsa bilirdik
Elif: sanık Süleyman çakır müvekkilimin küpesini zorla kulağından çıkarmış ve hakaret etmiştir.
Hâkim: Ne diyorsun bu suçlamalara
Çakır: Ben kimsenin küpesiyle kolyesiyle uğraşmam
Elif: Peki, o zaman o gün 300 000 dolar para vermediği için, erkeklerin küpe takmasından hoşlanmam bahanesiyle müvekkilimin kulağını koparmadın mı? Biz süleyman çakır sözünün eridir yaptığının sonuna kadar arkasında diye duyardık yoksa yalan mı
Çakır: bu âlemde herkes bilir ki ben dolandıranı cezalandırırım. Evet, müvekkili hippidir. Asıl ****** olan da odur. Bu hippide beni kus beyniyle beni dolandırmaya kalkmış ben de büyük bi hata yapıp kafasını koparacağıma kulağını koparmışım hâkimim.
Elif: Söylediği her sözün zabıtlara geçirilmesini istiyorum
Çakır: bende har kelimenin zabıtlara geçmesini istiyorum Kendin gibi bi müvekkil bulmuşsun geçmiş karşıma havalanıyorsun. Senin gibi onun da sacı uzun kulağı küpeli. Kadın dayanışması bi yerde.
Elif: Gördüğünüz gibi sanık itiraf etmiştir
Çakır: Ben erkeklerin küpe takmasına karşıyım hakim bey saçı kısa kulağında küpe olmasın canımı alsın da
Hâkim: Başka itiraf etmek istediğin var mı
Çakır: Yok hakim bey

Hikmet: Yürümeyi en çok niye istiyorum biliyor musun? üstünde zıplayıp tepinmek için...
Polat: Hikmet, çapulcu mafya gibisin. Hep tehdit hep tehdit. Bi numaranı göremedik daha...
Hikmet: Ne diyim. Doğru söylüyorsun.
Polat: ayak kalk yürü sana bisiklet alıcam...

Kurtlar Vadisi Irak´´ta Polat amerikalıların meşhur tatlısını istediğinde Memati abi banada künefe diyince tüm sinema gülmekten yıkıldı

DAYI-Tedariksiz hacete giden,domala domala taş ararmış tosunum

Seyfo: Ulan her gün her gün nereye gidiyor bu kadar insan. Ya rabbim, mahşere çağırsan yinede arabayla gelmeye kalkarlar bu kulların.
Erhan: Dayı Sırat Köprüsü, araba trafiğine açık mı diyorsun.
Seyfo: Benim sinirlerimi tepeme attırma Erhan yürü. Sür arabanı.
Erhan: Dayı anam bir kere dediydi ki: “Ben senin sırtından Sırat’tan geçicem.” Arabalı olsa. Anamı bindiririm arabanın arkasına rahat rahat geçeriz.
Seyfo: Tövbe estağfurullah. Seninle anandan korkulur. Azrail canınızı almaya gelse, teslim olmaz müsademeye girersiniz... Gülüne tükürdüğüm nereye gidiyorsun?
Erhan: Dayı, her gün aynı yoldan gidip, Azrail’e iş belletmeyelim
Seyfo: Ya sabır
Seyfo: Senin kestirmen bu kadar işte
Erhan: Dayı herkez nasibini yer napalım
Seyfo: Senin bi sopalık nasibin var ya ya sabır
Güllü kaza yapar
Seyfo: Gülüne tükürdüğüm bak karıya bak daha in aşağıya özür dile varsa masraf ödeyelim
Kız: Tamponumu kırdın
Erhan: Hiç bişi yok küçük bi dokunuş
Kız: Tamponumu kırdın ne biçim şöförsün sen ya niye dikkatli kullanmıyosun önüne baksana ya polis çağrıçam şimdi size kim ehliyet veriyo ya
Seyfo: Tamam kızım uzatma neyse masrafı veririz
Seyfo: Sende değil kabahat bende hiç bişey bilmesem biner taksiyle gelirim 2 adımlık yol 2 saatte gelinmez ki
Erhan: Dayı hakkımızda hayırlısı böyleymiş belki öbür yoldan gelsek başımıza bişi gelcekti kaza geçirecektik
Seyfo: Şiştim zaten geldi oğlum zaten geldi
Erhan: Tedarikliyim dayı
Seyfo: Ulan yol boyunca niye vermedin kahveye geldik
Erhan: Şimdi şiştin asıl dayı

Nesrin: Meral yapmış yine yapacağını.
Çakır: Bu sefer polat tan şüpelenirsem şerefsizim. Lan mematimi yoksa

Seyfo: bizim zamanımıza göre değil böyle incik boncuk işler. Biz eskiden haber saldık mı, ne kuyumcusu, bütün Kapalıçarşı ayağımıza gelirdi. Ne zormuş bu devirde racon sahibi olmak
Polat: Eee dayı sizin zamanınız da kurtluk koyun kuzu peşinde koşmaktı. Bizim zamanımız da kurtluk it, çakal, aslan, kaplan, sırtlan, yılan, çıyan otlatmak. İnsanlar değişti de hayvanlar baki mi kaldı

Seyfo: Memati, bi daha ara şu yeğenimi. Mevzunun en civcivli yerinde lale paşa eğlendiriyor.
Çakır: Yav karışma kardeşime sende dayı da. Kendin gibi mi yapacaksın?
Seyfo: Ne olmuş bana.
memati: Dayı, çakı var. Çifte su verilmiş hançer var.
Seyfo: Allah Allah. Sen ne oluyorsun. Tırnak makası

şehmuzun adamı: Nerdeydin oğlum bu saate kadar?
Erdal: Ne? Abuzer bey kalktı mı? Beni sordu mu?
şehmuzun adamı: kim bey?
Erdal: Abuzer, babam
şehmuzun adamı: ulan baban kör, sen babandan daha kör…

Çakır:'ın adamı: Abi Hapisaneye bir azeri gelmiş.
Çakır: Hırsızlıktan mı???
Çakır:'ın adamı: Yok abi cinayetten.
Çakır: Nasıl olmuş?
Çakır:'ın adamı: Adamin biri ona sen Rock Hudson'sın demiş.
Çakır: Ermiş... Kim lan bu Rock Hudson.
Eren: Sinema oyuncusu, abi.
Çakır: Ehhhh?
Eren: Abi AIDS'den öldü.
Çakır: Ehhhh?
Eren: Abi adam eşcinseldi.
Çakır: Bak şimdi inandım Azerilerin Türk olduğuna. Helal olsun delikanlı cocukmuş. Birara getirin tanışalım.
Çakır: Anlat bakalım ermis. Ne tür filmlerde oynardı bu topoş?
Eren: Abi, genelde Cowboy filmlerinde oynardı.
Çakır: Lan bu Cowboy'ların alayı top. Ben mesela hep kızılderelilerin tarafını tutmuşumdur küçüklüğümden beri.

Polis: Emniyete gidiyoruz .
Memati: Kimliğini göreyim.
Polis: Görmüyormusun .
Memati: O yeleği 26 milyona dikiyorlar.
Memati: Ne sebeple gidiyoruz.
Polis: Terzinin ismi lazım.

Abuzer Kömürcü: Ben itin tekiyim de lan.
Erdal Kömürcü: Ben itoğluit'in tekiyim..

Ömer: Deli oğlum erene söylediklerini bana söylesen belime silahı takar dağa çıkardım

Elif: Senin benimle husumetini nerden biliyorlar da beni kaçırmaya kalktılar
Polat: Demek ki her yerde anlatıyorsun
Elif: senin yüzünden az daha ölüyordum ben bi de bana laf mı söylüyorsun
Hikmet: hakikaten polat suç senin, bıraksaydın öldürselerdi sende kurtulsaydın ben de kurtulsaydım
Elif: ya hikmet abi
Hikmet: hiç hikmet arama söz dinlediğin mi var
Polat: bari canan ı arayım da eve gitmesin
Elif: ben aradım haberi var
Polat: ben sana herkese anlatıyorsun diyorum da kızıyorsun

Çakır: Polat la niye olmuyor
Elif: Polat benim arkadaşım
Çakır: Bi erkekle bi kadın arakdaş olabilir mi?
Elif: Senle de arkadaşız
Çakır: Ama ben evliyim gerçi ortağım benden akillidir. Evlendikte nooldu. Eğer bu günkü aklim olsun Türk olan biriyle evlenirsem şerefsizim. Kardeşim onlar kadın bizimkiler hanim ağa. O ağa ben ağa inekleri kim sağa
Elif: ereni de bi yabancıyla evlendirelim
Çakır: Bu arada konuyu değiştirdiğini anlamadım sanma
Elif: Tamam, ben de bi yabancı bulur onla evlenirim
Çakır: Olmaz ama dur canpolat Almanyalıydı dimi

Çakır: Canpolat, ortalık toz-duman. Kayınpeder Testere’yi kesmezse, bacanak olacaz. Testere’yi kesmez Meral’i keserse Testere’yle iyiden iyiye hasım olucaz. Testere’yi kesip, Meral’i kesmezse, bu kadın Karahallı’ya kadar gider kardeşim. Yok, ikisini de keserse, ulan biz ne yapıcaz ya?

Hikmet: Erkek milleti âlide aldatmıştır polatta aldatır hepsi aynı
Elif: Ya benim anlamadığım sen nasıl farklı oluyorsun
Canan: Nerden biliyorsun
Elif: Doğru ben daha âli yi bilmiyorum hikmet abiyi mi bileceğim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://nesteam.forumn.org
 
Kurtlar Vadisi Diyaloglar
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Kurtlar Vadisi Teması Arıyorum

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Türkiye'nin Paylaşım Platformu :: Eğlence Ve Sanat :: Unutulmaz Sözler Ve Diyaloglar-
Buraya geçin: